Re: Eerste kennismaking

fbarbry at unicall.be wrote:
> [...]
> Ha freddy=20
>=20
> Ik zou een ligfiets willen uitproberen op een goedkopere manier en
> gedurende enkele dagen.
> Ik denk dat nogal wat onvoorziene moeilijkheden zullen opduiken om met =
1
> hand te rijden...
> Een fiets zonder veel toeters en bellen zoals de Batavus Relaxx zal
> waarschijnlijk nog de beste oplossing zijn.
>=20
> Kan iemand mij raad geven?
> Een link naar een tweede hands fiets is ook welgekomen.

Je moet eens bellen met de Vliegende Hollander 040-2424368
Daar kan je allerlei ligfietsen huren voor een langere periode.

Ik zelf heb een flevotrike te koop van 5 jaar oud waar ik =831000,=3D voo=
vraag.
Als het goed is staat deze advertentie deze week in het nieuwe blad
"fiets".
Deze fiets bestuur je met je benen dus dat is ideaal voor jouw.
Ik heb op deze fiets drie jaar gereden met heel veel plezier, maar ik
doe hem weg omdat ik een sneller type wil.

Mischien hoor ik nog van je, en anders veel succes.

Martin  E-mail boldhead at cistron.nl