Re: FietsRAI

Toen ik afgelopen weekend de forenzenkrant las zag ik een foto van een
halve pagina groot. Er stonden een trein, een bus, een taxi, een
motorscooter en twee Sinner-ligfietsen op :)

Eindje verderop las ik dat Sinner ook aanwezig zal zijn op de FietsRAI,
ik meen te herinneren op stand e67 (vlak bij FlevoBike?).

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen