Re: [hpv] Eerste kennismaking

Mijn ervaring is dat de achterrem bij mijn ligfiets (Sinner2026) veel
effektiever is dan de voorrem (Magura, vs. trommel), hoogstwaarschijnlijk door
de gewichtsverdeling; dan zou deze dus rechts moeten in voornoemd geval.

o             >>The real one looks better <<
\\_/\_,       >>and faster...<<
(*)  (*)       xx Herman M. Kostelijk           xx
               xx at 19:50  on 16-02-97   xx
               xx from Esbeek - NL -            xx
               xx using E-mail Assist for CSNav xx