Re: optima ligfietsen

maartend at dds.nl wrote:

> Hallo allemaal.
> Is er iemand die mij iets kan verteleen over de kwaliteit en de
> prijs/kwaliteit
> verhouding van de Optima ligfieten. Ik ben dus op zoek naar mensen die zo'n
> ding hebben

Yep,

Ik heb zo'n ding (een Cheetah) waar ik best tevreden over ben. Een
degelijk fietsje. Alles rvs en rotproof, knap afgelakt, met uitstekend
spul afgemonteerd, ziet er flitsend uit, en fietst heel erg lekker.
Ik gebruik 'm voor woonwerkverkeer. Dus er zitten spatbordjes op, en een
bagagedrager. Plus verlichting. Zelfs een bel.
In het begin een paar kleine aanloopprobleempjes gehad, die zeer
doeltreffend door Optima zijn aangepakt en opgelost.
Een Cheetah is niet goedkoop, maar ik heb zeker het gevoel waar voor m'n
geld te hebben. Kortom, de prijs/prestatieverhouding is naar mijn smaak
uitstekend in orde bij deze fiets.

Paul Holthuizen