Re: Zitjes

> Vraag aan Andre Vrielink: na het horen van diverse klachten/problemen met
> jullie zitje. Zijn dit soort klachten ook al eens bij jullie gedeponeerd?
> Zijn jullie nog wel bezig met de ontwikkeling van het Flevo-zitje (dit is
> volgens mij al jaren ongewijzigd gebleven)?

hoe zo altijd ongewijzigd?

Als bezitter en rijder op de basic van Flevo, moet het mij van het hart dat
dit stoeltje, zich gezien zijn construktie altijd vormt naar de rug. De
stof die, die tussen  de buizen gespannen is, geeft de rug tevens de
mogelijkheid het vocht aan de buitenlucht af te staan.
Ik moet jullie deze constuktie dan ook van harte aanbevelen.

Groetjes Peter