Re: Zitjes

Lof der M5-stoel:

> Wat kost zo'n M5 zitje los?
(Oude) prijslijst hier niet bij de hand. 100? 120?
Bel naar Middelburg: 0118 628759.
M5 heeft verschillende versies: polyester, hout,...

Ikzelf lig nu al 1,5 jaar op een polyester M5 (eerder voorzien van een
M5-celschuim kussen, tegenwoordig -in de hoop de vochtigheidsgraad
te drukken- van een reycoflex) en al dit geklaag is ver van m'n bed.
Erg lange ritten maak ik weliswaar niet, maar na 2-3 uur
continu liggen heeft in ieder geval mijn rug er nog lang geen genoeg van.
(Wel behoefte aan 'n schoon, en vooral: droog, T-shirtje...)

> En je zou er ook nog kleine stukjes uit moeten kunnen halen. Al eens een
> puistje op je rug gehad ...
Flink schuren lijkt mij nu juist de oplossing voor zo'n puistje?

Kees Doets
	       -      http://turing.wins.uva/~doets/	    -