Zitjes en lange ruggen

> Ik ben ook al een tijd op zoek naar een goede en niet te dure  mogelijkeit
een optimaal angepaste zitje voor mijn ligger te bouwen  (mijn rug is te lang
voor alle zitjes, die ik tot nu toe probeert  heb). Dus enkele vragen:
> Hoe find je de precies vorm van je (liggend fietsende) rug? Een  afdruck in
klei of so? Hoe transferer je die form naar een pers die  het triplex perst?
Waar find je iemend met zo'n pers?

>Groetjes, Mark.

Ik herken je probleem. Een  groot M5 zitje zonder schuim gaat voor mij nog net,
maar wordt er niet comfortabeler op. Het enige nog langere zitje dat ik ken, is
een zitje van Sacha Knoop, maar ik weet niet zeker of hij ze nog verkoopt.
Optima Cycles in Haarlem moet er meer van weten, die hadden ze in ieder geval
vorig jaar in de prijslijst staan. Voor mijn rug is het het eerste echt lekker
liggende zitje (ligje?) dat ik ken.

Groet, Gijs