Re: NLHPV Digest V01 #218

Marcel Wijkstra wrote:

> Nog een vraag aan Andre' Vrielink:
> Ik begrijp dat jullie bij Flevo nu massaal overstappen op het
> Basic-stoeltje (van welke Amerikaanse fiets komt eigenlijk het idee?).
> Is deze nu ook los te koop? Zo ja, wat is de prijs?
>
> Marcel.

We stappen niet direct massaal op het Basic / Amigo zitje over, maar het
is zeker een goed zitje.
Van de drie nieuwe modellen fietsen die we op de RAI officieel
introduceren (C-Alleweder, Fifty-Fifty en OKe-Ja) hebben er twee een
totaal nieuw Glasvezel/Koolstof zitje, alleen de OKe-Ja heeft een
stoffen zitje zoals de Basic.

Dit soort zittingen worden / werden vooral in duitsland veel gebruikt op
LWB's
maar ook in amerika (oa. Lineare) worden ze wel gebruikt.

Het zitje van de Basic is los te koop, Alleen is deze niet zomaar op een
Bike of Racer te monteren omdat de bevestiging op een andere manier
gebeurd.
De prijs van het Basic zitje (complete zitje, zwart gecoat) is Fl. 195,-
dit geld ook voor het Amigo zitje.

---Goede dingen moet je overnemen, niet zelf opnieuw gaan uitvinden---

Andre Vrielink