Re: Achterrem en voorrem

dat heb ik dus ook op mijn Record 2026! Wel viel me op dat - nadat ik vanwege
het diepe doorveren en extra schijf van ~4 mm tussen veerelement/frame had
gemonteerd - de voor trommelrem effektiever werkte, maar uiteraard nog steeds
niet zoals de gierende Magura's. Dat gieren deden ze nog niet toen de fiets
gloedjenieuw was, trouwens. Zou het iets te maken hebben met dat weggetrekken in
de draairichting, waardoor de blokjes anders op de velg komen te staan ?

=   Herman M. Kostelijk [esbeek-nl] ==  using E-mail Assist   ==
=   vrijdag 21 februari 1997 22:49 ==     on CompuServe !    ==
=  Email: 100720.375 at compuserve.com == fax +31 (0)13 5169473  ==