Re: NLHPV Digest V01 #218

Voor het jaarlijkse onderhoud heb ik een paar Shimano SPD pedalen PD-M323 uit elkaar
gehaald (het type dat aan de andere kant een gewone pedaal is). Het is mij gelukt nieuwe
kogeltjes hiervoor te kopen en de pedalen weer in elkaar te zetten.

Wat echter niet lukt is de laatste slag: het vastzetten van de contramoer tegen de
buitenste conus. Door dat je er nauwelijks bij kunt, kun je de conus niet tegenhouden
terwijl je de contramoer vastzet. Wie heeft hier ervaring mee en een oplossing voor?

Wout de Wreede