Re: ligfietsen te koop/huur in Belgie

U wrote:
----------
> From: Ivan.Troffaes at ping.be
> To: Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl>
> Subject: ligfietsen te koop/huur in Belgie
> Date: zondag 23 februari 1997 12:50
>
> Beste Belgische (toekomstige) ligfietsers,
>
> Voor huur, aankoop, service of wisselstukken hoeft u niet meer
noodzakelijk
> naar Nederland te trekken.
>
> U kan tevens (op afspraak) op de grens Oost/West-Vlaanderen terecht bij
:

> BEL ' BENT Ligfietsen
> 43 Vrekkemstraat
> 9910 Ursel - Aalter
> [...]

Beste Ivan, ben bliuj dat er in belgiŽ ook het een en ander te doen is met
ligfietsen. Ben namelijk op zoek naar een goede tweede hands ligfiets op
twee wielen met achterwiel aandrijving en bij voorkeur onderstuur. Ik ben
reeds enkele kerten bij de vliegender hollander geweest te Eindhoven en
ook fietsen gehuurd. Bijv. de M5 en de optima condor bevallen goed. Alleen
de prijs is wat aan de hoge kant. Wellicht dat jullie iets hebben dat
tegen een schappelijke prijs wegkan. Zo, ja, laat het mij a.u.b. weten,
dan kom ik een keertje langs. Tevens ben ik geinteresseert in jullie
huurprijzen voor bijv. 3 dagen of 1 week.Hiervoor bijvoorbaat reeds
hartelijk dank. Wellicht tot spoedig, groeten Zef Bouts.