Re: Achterrem en voorrem

At 12:54 22-2-1997 -0500, you wrote:

>niet zoals de gierende Magura's. Dat gieren deden ze nog niet toen de fiets
>gloedjenieuw was, trouwens. Zou het iets te maken hebben met dat
weggetrekken in
>de draairichting, waardoor de blokjes anders op de velg komen te staan ?

Zou kunnen maar het gieren van Magura's wordt volgens mij ook veroorzaakt
door de lage buitentemperatuur. De Magura's van mijn FlevoBike gieren bij
een temperatuur van onder de +/- 5 graden Celcius! Overigens vind ik dit wel
OK, je kunt het gebruiken als waarschuwwingssignaal i.p.v. een fietsbel!

Marcel Schoen