Nieuw op NLHPV mailinglist

Hallo

Ik ben nieuw op de NLHPV mailinglist.
Dit bericht is dus min of meer een test.
Ik ben benieuwd hoeveel reacties ik krijg.

Sinds kort ben ik van plan om een ligfiets te bouwen
Ik heb wat sites op internet bezocht van mensen die
ook al zoiets gedaan hebben en ik heb wat rondgekeken
bij mensen met een ligfiets in mijn omgeving. Verder
ben ik van plan om binnenkort naar de liggende hollander
te gaan voor wat proefritten en zo.

Ik heb inmiddels ook wat simpele bouwtekeningen gemaakt
die heb principe van de fiets weergeven. Het wordt een
ShortWheelBase UnderSeatSteer FrontWheelDrive ligfiets.
Het frame bestaat uit twee achtervorkdriehoeken van gewone
of race-fietsen, verbonden met een scharnierconstructie
(a la flevobike?). Het idee is eigenlijk zo simpel dat ik
niet kan geloven dat dit niet eerder bedacht en uitgevoerd
is. Daarom wil ik graag reacties van mensen die mij hierin
voorgegaan zijn. Een schets van de bouwplannen voor mijn
ligfiets vind je op http://www.dse.nl/~niels

Bij voorbaat dank voor reacties.

Groeten van Niels,
                 __O  --(nieuw op www: http://www.dse.nl/~niels)
               _-\<,_
Niels Geerts  				| Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering	| Phone:  +31 40 2473358
Technical University of Eindhoven  	| Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands				| 	  5600 MB Eindhoven