2 questions for list-owner

Omdat de owner van deze list even niet reageert stuur ik
dit bericht nogmaals maar nu jammergenoeg naar een ieder.

Hoi listboss

1) Het was alweer een hele tijd geleden dat ik 'abonnee' ben
geworden van de digest version van de ligfiets mailing list.
Het was echter goed zoeken hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
Vandaar ook de volgende vraag. Kun je een nederlandse versie van
onderstaande melding elke keer als voetnoot toevoegen aan de
digest die je verstuurd. Dan is het zoeken naar hoe je van een
lijst afkomt een stuk minder lastig geworden. Overigens is deze
melding een voorbeeld van de voetnoot die elke keer wordt verstuurd
bij een andere list waarop ik geabonneerd ben.

2) Kun je me vertellen of er een archief wordt bijgehouden van
de ligfiets mailing list. En hoe is deze voor ons toegangkelijk.

Thanks,
Hein Veenhof