Re: Versnellingen FlevoBike

At 20:07 25-02-97 +0100, you wrote:
>2. Hebben jullie ervaring met fietsvakanties op mijn type FlevoBike?

Ik ben met de FlevoBike 3 keer op vakantie geweest. Voorkom stijle hellingen
want dat red je niet (voorwiel slipt dan weg en je gaat springen op  je
voorvering). Ik vond het zelf overigens niet zo erg om af en toe eens af te
stappen en wat te lopen. Je kunt lekker veel meenemen en bergafwaarts is op
de bike een sensatie ...

Komend weekend ga ik mijn Racer eens in de bergen proberen voor het eerst.
Ik zal mijn ervaringen via de lijst kenbaar maken.

Groet,
Erno

e R n O  m I j L a N d

HeT, het leukste e-zine op internet