Trapfrequentie

Hallo
Ik ben vrij niuew op het ligfietsgebied (6 mnd op 'n M5), maar ik heb wel
een probleempje.
Ik rijdt dagelijks 40 km en in al die maanden krijg ik mijn gemiddelde
snelheid
niet echt omhoog. Ik blijf ergens hangen rond de 35 km. Het ligt niet aan
mijn conditie, maar gewoon aan het feit dat ik mijn trapfrequentie niet
omhoog krijg.
Hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter