Overzicht van winkels en fabrikanten

Is het mogelijk voor ligfiets-loze mee-lezers zo af en toe een overzicht
van fabrikanten, leveranciers en winkels op te sturen aan deze mailing-list?

Ik heb grote moeite een beeld te krijgen wat er in Nederland en omringende
landen te koop is en WAAR.

Inmiddels heb ik Flevobike gelocaliseerd. Overigens via een foutief adres
ergens op het Internet. De PTT inlichtingen bood hier uitkomst. De ANWB
wilde mij niet helpen omdat ik geen lid was. Ze hadden wel een overzicht
dat ze me wilden toefaxen. En net op het moment dat ze dit wilde doen vroeg
ze of ik wel lid was en ik vergat te liegen...

De ENFB had niets! Hier ligt dus nog wat promotie werk!

Wel vond ik een (Nederlandse) website met veel verschillende modellen en
een 'waarde-oordeel'.

Handig lijkt me een 'standaard' lijst in bijvoorbeeld de volgende vorm:

Fabrikant: xxx
Adres: xxx
Modellen:
1. xxx   Prijs: xxx