Re: Spiegeltjes

>Dag Allemaal,
>
>Ik las net in de HPV-nieuws het artikeltje over de spiegels, en nu  vroeg ik
me af of er iemand is die weet waar ik een spiegeltje kan  kopen dat op m'n
bril past.

>Ook snap ik de ballen van het artikel over de Ozon Defender, is er  iemand
hier die me het in duidelijker bewoordingen uit kan leggen ? -- tsjow enzo, Jan

Hoewel ik niet met mud wil smijten, volgens mij valt er weinig uit te leggen
over die fiets.
Je kan er voor kiezen om een driewieler te bouwen, hoewel dat op dit moment
niet echt de mode is voor ongestroomlijnde fietsen, dat getuigd in ieder geval
van een beetje lef of een ander idee over "de ideale fiets".
De bla-bla die er omheen gehangen is is voor mijn gevoel, in ieder geval deels,
gebakken lucht en overbodig. Iedereen die zijn "ideale fiets" ontwerpt, maakt
zijn eigen keuzes, volgens mij hoef je die niet op deze manier te verdedigen.

Als ik nu heel hard op tenen trap: Voel je alsjeblieft niet persoonlijk
aangevallen, zo is het niet bedoeld.
Anders ben ik aanspreekbaar onder G.Baron at ato.dlo.nl

Gijs