Re: Overzicht van winkels en fabrikanten

Maarten van Damme vroeg:
#Is het mogelijk voor ligfiets-loze mee-lezers zo af en toe een overzicht
#van fabrikanten, leveranciers en winkels op te sturen aan deze mailing-list?
#Wel vond ik een (Nederlandse) website met veel verschillende modellen en
#een 'waarde-oordeel'.

Het is de bedoeling dat die website zeer binnenkort nu eindelijk eens geupdate
gaat worden. De waarde-oordelen die bij die fietsen staan zijn n.l. nogal
subjectief (mijn eigen "eerste indruk"), maar dat schijnen nogal wat mensen
over het hoofd te zien, zo meldde Paul Voerman (Challenge) mij.
Daarbij zit ik tevens te denken om een zo volledige mogelijke lijst
van ligfietswinkels en fietsenwinkels met ligfietsen op te nemen.

Maar ja, daar moet ik wel tijd voor hebben. En met een proefschrift dat
vorig jaar klaar moet zijn :-( ontbreekt mij die tijd een beetje.

Aansluitend verzoek: wie leest "Fiets" en heeft het nummer van ergens
september/oktober 1996 thuis liggen, waarin een twee pagina's grote
advertentie van Challenge staat met daarop al hun dealers?

Marcel.
 X   drs. Marcel Wijkstra                            wijkstra at wins.uva.nl
-