Rugklachten sterk verminderd

De eerste week fietsen met een nieuw kussen heeft zijn vruchten afgeworpen.
Ik had in deze lijst al een aantal keren melding gemaakt van rugklachten
door een scheve rug. Vorige week heb ik een nieuw kussen aangeschaft bij de
Liggende Hollander, niet goedkoop trouwens (175 piek). Hier zit een
gevlochten structuur van kunsstof die heel luchtig en veerkrachtig is.
Daarbovenop zit nog een schuimrubber laag. Het geheel geeft veel steun in
'holle' gedeeltes. Hierdoor kun je nog eens gaan verzitten. Met het
kunststog gedeelte boven zou je in de zomer ook nog een ventilerende werking
moeten hebben, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Groet,
Erno

e R n O  m I j L a N d

HeT, het leukste e-zine op internet