Spiegeltjes te koop

Hallo Jan,

Ik ken de oorsprongelijke mail op HPV niet over die spiegeltjes, maar ik kan
je misschien wel helpen. Tijdens mijn 3000 fiets km's door Canada vond ik
inderdaad zwarte plastic spiegeltjes voor op je bril of helm. Ze werken
prima en ik gebruik ze zelfs tijdens het wintersport. Ideaal om tijdens het
lesgeven een skiklasje in de gaten te houden. Ze trekken wel wat bekijks,
ondanks dat ze zeer klein zijn, maar als ligfietser ben je dat wel gewend
denk ik. Aangezien ik ze in Nederland niet kende heb ik er een stel mee
genomen voor vrienden en kennissen. Ik heb er nog wel een paar liggen. Ik
moet nog even opzoeken wat de prijs zou moeten zijn, maar laat maar weten
als je geinteresseerd bent.

Groeten,

Marten Toxopeus