Re: Trapfrequentie

>Heb je voordat je op je M5 stapte al veel gebukfietst? Misschien gebruik
>jij wel voor het overgrote deel dezelfde spieren als op je bukfiets;
>m.a.w. er valt weinig te verbeteren.

Ik ATB dus en op de weg ligt mijn snelheid niet veel lager dan met de
ligfiets,

>Al eens een iets kleiner verzet geprobeerd? Of juist een groter?
>Rij je op snelheid, probeer dan eens terug te schakelen om te zien of je
>nog kunt versnellen. Zo ja, dan zit je nu gewoon op een te zwaar verzet,
>en dat is niet optimaal.
>Rij je op snelheid, probeer dan eens op te schakelen om te zien of je
>nog kunt versnellen. Zo ja, dan heb jij kennelijk een zeer klein gebied
>waarbinnen je optimaal presteert.
Het bovenstaande heb ik dus geprobeerd en uit wat je schrijft denk ik
dus dat mijn gebied zeer klein is. (middenblad voor en de kleine van achteren
of grote blad voor en de 1 na kleinste van achteren), maar dan blijft mijn
vraag hoe ik dat gebied kan vergroten?

>Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je jezelf te weinig rust gunt.
>Elke dag stoempen op de fiets is geen goede manier van trainen.
Echt stoempen doe ik niet, dat deed ik op mijn ATB wel, maar nu rijdt ik
wel ontspannen
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter