zitjes RAI zitjes Flevobike

Hoi,

Iedereen die mij een andwoord heeft gestuurd op mijn vraag over zitjes,
alvast bedankt.
Ik heb op dit moment niet de tijd om de ongeveer 25 reacties die ik heb
gekregen uit te zoeken, dit komt omdat we erg druk met de
voorbereidingen voor de RAI bezig zijn.
Het zou dus kunnen dat ik pas na de RAI weer wat van me laat horen.
Ik hoop dat jullie hier geen problemen mee hebben?
In ieder geval is het grootste probleem, het zweet probleem.
De pasvorm is voor de meeste mensen redelijk tot goed hoewel dit
natuurlijk niet voor iedereen geld.
Ik laat nog uitgebreider van me horen maar dit kan nog even duren.

Andre Vrielink