Re: Meer spiegeltjes

t.a.v. spiegeltjes:

Ik gebruik zelf een spiegeltje gekocht in een dierenspeciaalzaak: zo
eentje die ze in vogelkooien hangen. Het is perfect geschikt:  mooi rond,
vlak, diameter ca. 40 mm, voorzien van een aluminium rand. Op de achterzijde
heb ik een stukje klittenband gelijmd. Het contra-stukje klittenband op
je fietshandschoen en klaar is kees. Ik rijd er al jaren mee. Kosten: peanuts.
--

 (____)      Joop H.M.Gooden   Voorsterweg 31, 8316 PR Marknesse