Re: Minder spiegeltjes

Vragen aan spiegeltjes-gebruikers:

Behoefte aan spiegeltje heb ik eigenlijk alleen bij linksaf-slaan
- maar dan hou ik liever beide handen aan het stuur
en dan levert mouw-spiegeltje niet het gewenste blikveld.

ziet er nogal onwaarschijnlijk uit:
het lijkt of arm en pols lelijk in de weg zitten.

Totnutoe behelp ik me met -voorzover nodig- even rechtopkomen,
maar, toegegeven: het is vaak halen en brengen.

Kees Doets
http://turing.wins.uva/~doets/