Mail to nlhpv-mail at ffshq.IAEhv.nl Ligfiets mailing list

Betreft vraag: Advies van ervaren ligfietsers met Challenge en M5

Aan een ieder die wil reageren,

Ik wil binnen kort een ligfiets gaan kopen. Ik ga vandaag huren bij de
liggende hollander.

Mijn vraag is. Wie kan mij het verschil vertellen tussen een challange
Cirrus/twister en een M5.

Ik ben van plan beiden een dag te huren. Maar wil graag weten of er mensen
zijn die beiden voor een langere periode gereden hebben.

1 Is er een duidelijk verschil tussen Challenge Cirrus/Twister en M5 in
comfort of rijgedrag op lange duur?

2. Wat zijn de voordelen/nadelen voor die die ze beiden gereden hebben en
waarom zijn ze overgestapt.

Met vriendelijke groeten Hans ten Berge

Email adressen Werk : NL0643T at nllight.snads.philips.nl
               Prive: Hans.ten.Berge at nlehvfm1.origin.nl