Betreft: nlhpv-digest V1 #3

Zelf ben ik van plan om reflecterend plastik te kopen
bij  Pol wegbebakening in Heteren.
Je kunt 3 klassen krijgen, die verschillen in reflectie.
Ze kunnen alle vormen voor je snijden, ook ingewikkelde
patronen, omdat ze jouw tekening kunnen scannen.
Het slechte nieuws is de prijs: die varieert tussen de
f100,- en f300,- per m2, afhankelijk van de reflectie.

Groeten,
Wim Nieuwenhuizen.