Re: Regenkleding

> Hio allemaal,
>
> Ik zoek regenkleding die te gebruiken is op een ligfiets.
> Het probleem is dat hij bij de sluiting op den duur begint te lekken.

Natuurlijk is een gewoon regenpak te gebruiken op een ligfiets.
De broekspijpen zijn natuurlijk altijd een probleem denk ik.
Misschien dat je kunt overwegen een goede waterdichte jas te kopen
(bijvoorbeeld een GoreTex jas, die zijn gegarandeerd een aantal jaren
waterdicht, maar de aanschaf is nogal duur)
Van AGu zijn er ook wel kwalitatief betere broeken te koop dan bij een
standaard regenpak zitten.
Waarom bouw je geen overkapping over het beengedeelte?

Groeten van Niels,
                 __O
               _-\<,_
Niels Geerts  				| Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering	| Phone:  +31 40 2473358
Technical University of Eindhoven  	| Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands				| 	  5600 MB Eindhoven