Re: Regenkleding

Probeer eens een GoreTex 'Winner' jas. Heeft alleen maar een kort
rits (flapje daarover) met een stukje stof _achter_ de rits. Houd
goed dicht ook aan de voorkant. Rubberen gordeltjes rond de nek en
de heup. Je blijft droog, maar 'aademen' van de GoreTex materiaal is
nogal niet voldoende. Naast blauw ook in 'n mooi geele kleur
verkrijgbar.

Mark.