Re: Regenkleding

Hallo iedereen,
ik heb nog geen ligfiets (al zoek ik er wel een)

> Ik zoek regenkleding die te gebruiken is op een ligfiets.
> Het probleem is dat hij bij de sluiting op den duur begint te lekken.

Als zeiler trek ik, als het regent en koud is (in de herfst), m'n zeilpak
aan.
M'n zeilpak heeft enkele slimmigheidjes, omdat je als zeiler soms een hele
dag in de regen moet zitten.
Als eerste trek ik een jollenbroek aan, dit is een broek die tot je borst
reikt en je dus tot daar drooghoud en bij de broekspijpen heeft hij een
stevige klitteband sluiting.
M'n zeiljack heeft over de over de rits een flap met klitteband over de
gehele lengte en de mouwen zijn voorzien van dubbele manchetten (zelfs als
ik m'n arm onder water houd komt er nog geen water binnen).
Deze pakken zijn er tegenwoordig ook ademend, maar zijn niet goedkoop.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben...

De
     groenten
                   en
                        tot