aanschaf ligfiets

Hallo,

Ik ben net aangemeld bij deze lijst, en dat heeft natuurlijk een reden. Ik
wil namelijk een ligfiets gaan kopen! Ik vind dit echter nogal lastig, want
er is zoveel keus.
Vorige week heb ik een fiets gehuurd bij de liggende hollander, waar ik er
dus achtergekomen ben dat ik een onderstuur wil (ik had een fiets met
bovenstuur (de cheetah) maar doordat ik mijn armen niet kon laten hangen
kreeg ik last van mijn schouders).

Ik wil wel een lage fiets, zodat het voordeel van 'liggen' zo groot mogelijk is.

Verder wil ik toch niet echt veel geld uitgeven (max 3000 gulden)...

Heeft iemand ervaringen met fietsen die aan bovenstaande eisen voldoen? Graag
reacties!!!

Tom Kieboom