Re: ervaring gevraagd challenge - wizard

>Ik heb nog geen ligfiets.
>Henry Kompagnie
>Bergentheim - Almelo
>momenteel op een niet optimale zelfbouw :-( .
>hkompagn at alm.nl.fluke.nl

Zoals je misschien hebt gelezen heb ik zelf ook nog geen ligfiets, maar ik
vroeg me af... Is zelfbouwen je zo tegen gevallen dat je dat niet meer wilt
doen? Ik heb zelf geen ligfiets gebouwd, maar door de hoge prijzen van
koopfietsen begint de gedachte door mijn hoofd te spelen....

groetjes, Tom