Re: Wieldoekjes

> Je zet
> haakjes op de spaaknippels en de ring met de doek er op klem je
> tussen de haakjes.

Wat zijn dat voor haakjes? Speciaal voor die bedoeling? - als ja,
waar zijn zij verkrijgbar? Mischien zal ik mijn eerst poging
herhalen, met en betere kwaliteit carbonfiber ringen (iets lichter
dan fiberglas), en: die haakjes! Het doek (alle kleuren), carbon/
fiberglas stokjes (niet te dik nemen!), tussenstukjes etc. heb ik in
een vliegerzaak gefonden.

Mark.

       Dr. Mark Maier                     EUROPEAN COMMISSION
                                    INSTITUTE FOR ADVANCED MATERIALS
    Tel:  +31-224-565290                 Joint Research Centre
    Fax:  +31-224-563841                       P.O.Box 2
                                            1755 ZG  Petten
    E-mail: maier at jrc.nl                    The Netherlands

            O                                      __o