Re: ervaring gevraagd challenge - wizard / zelfbouw

> Conclusie:
> Met zelfbouw (+ veel afkijken) moet je gauw rekenen op een
> aantal modellen voor het 'af' is. Per model in totaal toch al
> gauw f300 aan materialen plus heel wat uren. De koopfietsen zijn
> al voor jou uitgeprobeerd. En ik kan niet op tegen hun afwerking.
> Mijn doel is fietsen, niet sleutelen. Daarom neig ik naar kopen.
>
> (Aanwijzingen naar een comfortabele ligfiets voor een 2e hands
>  prijsje zijn dus welkom!)

Wordt gewoon lid van de nlhpv.
Daar staan altijd 2e hands fietsen in.
Ik heb daardoor al drie M5 clonen voor ongeveer Fl. 600 per stuk kunnen
kopen.
Een 2e hands Flovo Racer heb ik bij de Liggende Hollander
gekocht in eindhoven.

Ook in het blad Fiets staan er wel af en toe 1 in.

Verder kun je ook in de niews groep nl.fiets kijken,
daar staan nu een rowan en een flovo trike te koop.

Als laatste kijk eens bij Twigt Ligfietsen:
http://www.worldaccess.nl/~twilig/ligfietsen/nedpage.htm

en wel op hun Tweedehands pagina:
http://www.worldaccess.nl/~twilig/ligfietsen/tweedeh.htm

Met vriendelijke Groeten,