Gezocht : ligfiets voor een vrouw van 1.58 m

Hallo
Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een tweedehands ligfiets.
Zij is 1.58 m lang en tenger van postuur.
Voor zover ik weet kom je dan terecht bij een:
Challenge Huricane, Flevo Basic, Sinner of Optima Dragon.
Als je iets weet of nog een andere passende bike laat het me dan even weten.
O ja, het liefst in de buurt van Amsterdam.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter