Re: Belgische alleweder / wedstrijden

> Tot mijn verrassing bestaat er ook een Belgische Alleweder. Zie de
> advertentie in de laatste FIETS. Zijn er mensen op deze lijst met
> ervaring met deze Alleweder?
Deze Belgische Alleweder is gemaakt door Bart Verhees.
Bart Verhees is de oorspronkelijke ontwerper van de (1e) Alleweder
(Dit is tevens de Alleweder die hij nu weer wil gaan verkopen)
Wij zijn destijds samen met hem bezig geweest om de Alleweder beter
produceerbaar te maken en kwalitatief beter te maken.
Dit Is uiteindelijk de aluminium Alleweder van Flevobike geworden, die
nu al weer een aantal jaar geleverd wordt en een aantal jaar verbeterd
is.

> Wout de Wreede
>
> ------------------------------
>
> Date: Sun, 23 Mar 1997 10:27:33 +0100
> From: "W.J. de Wreede" <wjwreede at pi.net>
> Subject: Deelname aan wedstrijden
>
> Is dit het nieuwe adres van het NLHPV secretariaat?? De eerste Digest
> was daar wat onduidelijk over.
>
> Mijn vraag:
> Wat zijn de voorwaarden om aan ligfietswedstrijden mee te doen. Ik meen
> ergens iets gelezen te hebben dat je een kettingrand moet hebben en dat
> je een valhelm moet dragen (mag dat zo'n ouderwets bananenmodel zijn?).
#Er wordt nergen gesproken over hoe de helm er uit moet zien, dus mag
dat ook zo'n ouderwets bananenmodel zijn.
> Zij dat alle voorwaarden.

Er is nog een voorwaarde en dat is dat je een rem op het voorwiel hebt.

> Voorts: zijn de inschrijfvoorwaarden voor leden van de nlhpv voor het
> weekeind van 7-8 juni dezelfde als voor anderen?

#De enigste regels voor 7-8 juni zijn
"zorg voor een veilige fiets en draag een helm (deze is verplicht)"

> Wout de Wreede

Vriendelijke groeten Andre Vrielink.
(Tevens digitaal aanspreekpunt voor Cycle Vision)