flevobike racer

Hallo,

Net als twee weken terug ben ik nog steeds een ligfiets aan het zoeken. Nu
is mijn oog weer gevallen op de flevobike racer. Het probleem is nu dat ik
overal lees dat je op deze fiets weer opnieuw moet leren fietsen... maar hoe
kun je deze fiets dan testen voordat je hem koopt? Of test je hem niet en
vertrouw je er op dat het een goede fiets is?

Iemand die een flevobike racer of bike heeft gekocht, en hoe heb je dat dan
aangepakt? Ben je er nu tevreden mee?

alvast bedankt

Tom