re: Re: flevobike racer

>Wat je eerste vraag betreft, ik was zo onnozel een racer te bouwen en
>te denken dat ik daar zo op weg zou karren. Dat was een angstig moment
>toen de fiets af was en ik er dus niet op kon rijden; zo van: zat er
>dan toch een fout in het bouwen vanaf tekening? Maar na enkele dagen
>oefenen is er goed mee te rijden. Tot 60 km/h is ie in ieder geval
>stabiel, zelfs (of juist) met bepakking tijdens vakanties.

Jaap,

wat versta jij onder zelf bouwen, heb je bijvoorbeeld het frame ook zelf
gelast, of heb je die onderdelen bij flevobike gekocht? Hoeveel geld scheelt
het om zo'n fiets zelf te bouwen, en hoe lang is het werk?

bedankt,

Tom

Tom C.J. Kieboom

Institute of Advanced Industrial Design Engineering
Jaffalaan 9
2628 BX  Delft
The Netherlands

phone:		(+31-15) 278 5708