Re: Onderdelen in Nijmegen ?

Gijs Baron schreef:
#Hoewel ik deze lijst zeker niet wil misbruiken als reclame apparaat, denk ik
er

Lijkt me nog geen reclame, maar dienstverlening.

#hard aan om in Nijmegen een onderdelen service/winkeltje op te zetten, en ben
#benieuwd hoeveel belangstelling daar voor bestaat.

Wat zou jij aan onderdelen kunnen leveren dat een gewone fietsenboer niet kan?

>Denk aan eenzijdig opgehangen naven, afwijkende band- en velgmaten en andere
spullen uit de zelfbouwgids.

Groeten, Gijs