Re: flevobike racer

At 09:28 24-03-97 +0100, you wrote:
>Hallo,
>
>Net als twee weken terug ben ik nog steeds een ligfiets aan het zoeken. Nu
>is mijn oog weer gevallen op de flevobike racer. Het probleem is nu dat ik
>overal lees dat je op deze fiets weer opnieuw moet leren fietsen...

Je moet inderdaad opnieuw leren fietsen,maar dat hoeft helemaal niet zo lang
te duren.Zelf kon ik na een dag oefenen redelijk goed fietsen,en na een
maand of twee kon ik met losse handen fietsen.Inmiddels kan ik ook met losse
handen wegfietsen,zonder bang te zijn om tevallen.
Ik had m'n zinnen op een Flevobike gezet,juist omdat je er met losse handen
heel erg relaxed op kunt fietsen.Toen ik een advertentie hier op de
mailinglist zag van een Bike ben ik dan ook gaan kijken,en heb ik de Bike
gekocht,niet wetende of ik er ooit op zou kunnen fietsen.Nu zou ik m'n Bike
niet meer kwijt willen.  Als je perse op een Bike,of een Racer wilt
fietsen,dan lukt dat ook,daar ben ik van overtuigt.Succes.
Groetjes  Marcelia

Marcelia at worldonline.nl

"May we all have our hopes,our will to try,if we don't we might as well lay
down and die."   ABBA