Zephyr ligfietsen homepage

Vanaf heden is de Zephyr ligfietsen homepage in de lucht. Je vindt er informatie over de
produkten van Zephyr en tal van tips over het zelfbouwen van ligfietsen, zitjes en
stroomlijnpunten. Verder een verslag van het rijden van een toertocht over ijs met een
lage racer schiets!

Zie:

http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

Verder een lijst van alle ligfietsbouwers (en aanverwant) die je kunt vinden in
Nederland.

De pagina is nog in ontwikkeling en er komt nog heel wat bij de komende weken. Degenen
onder jullie die een link willen naar hun eigen ligfiets pagina kunnen deze aanmelden
met 'n mailtje.

Jullie zelfbouwervaringen, verslagen van vakanties met de ligfiets, tips, enz, zijn zeer
welkom. foto's, tekeningen en andere afbeeldingen zijn geen probleem.

Verder wil ik een pagina opnemen met zeer recente ligfietsgebeurtenissen. Laat me het
weten als de media dus op wat voor wijze dan ook aandacht besteedt aan ligfietsen en ik
probeer het item op te nemen in de homepage.