Re: Gezocht : ligfiets voor een vrouw van 1.58 m

> Hallo
> Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een tweedehands ligfiets.
> Zij is 1.58 m lang en tenger van postuur.
> Voor zover ik weet kom je dan terecht bij een:

M5 dus.

Ik weet niet of ze er al 2e hands zijn maar 2 jaar geleden heb ik voor mijn
vriendin die ook 'maar' 1.58m lang is bij Bram Moens een fiets gekocht,
alle fietsen die hij toen maakte waren te lang voor haar maar hij heeft
toen het ontwerp van zijn 28/20 fiets iets aangepast en het frame een stuk
korter gemaakt en nu heeft ze een prachtige fiets, heel klein en ook  nog
erg licht in gewicht. Ideale fiets zeker als je hem ook wel eens in de
trein meeneemt, hij is een stuk korter als een bukfiets.

Jos Vastenhoud