Re: Gezocht : ligfiets voor een vrouw van 1.58 m

Zij is 1.58 m lang en tenger van postuur. > Voor zover ik weet kom je dan
terecht bij een:
> M5 dus.

Bij Optima Cycles in Haarlem hangt nog een schitterende lage racer, speciaal
ontworpen voor kleine mensen. Laag, snel en mooi, wat zou een mens nog meer
kunnen wensen.....
(beetje overzicht, beetje meer comfort, beetje meer randonneur eigenschappen
ofzo..)

Verder hangt Dries Baron (van De Baron fietsen) daar regelmatig rond, en die
kan alles bouwen wat hij kan bedenken. Ik heb reeds mooie randonneurs voor
kleine mensen van hem gezien.

Maar dat is nieuw, tweedehands zou je een flevo bike of racer kunnen proberen.
Een kleine/korte vriendin van me rijdt op een flevo racer, en hoeft niks anders
meer, hoewel ze niet veel groter dan 1.60 kan zijn.

Veel zoekces, Gijs