Re: USS of ASS (onderstuur of bovenstuur)

At 07:01 28/03/97 -0800, you wrote:
>Kan iemand mij een vergelijk geven tussen nut van
>onderstuur versus bovenstuur?
>Aspecten: hangende armen; benen tegen stuur; stuur
>in het zicht; enz.

- als je valt of ergens tegen botst, kan een onderstuur je niet beschadigen
- een te hoog bovenstuur is niet prettig omdat het bloed uit je armen loopt

Ik denk dat een goed bovenstuur niet in het zicht zit en ook geen problemen
met je benen geeft. Er zijn een aantal ligfietsen met een stuur dat je als
je eenmaal zit naar beneden kunt klappen. Erg handig.

Bij de Flevo werkt het onderstuur prima. Je stuurt er nauwelijks mee, meer
met je lichaam.

Lees je HeT al?
www.dra.nl/~het