Re: blue glider, Speedliner

Arybert schreef:

>Wie weet er hoe het komt dat de fiets van het jaar 1997 zo weinig in de
>belangstelling is.
>Het is op zich wel bijzonder dat een fiets a la de M5 voor slechts f1699,-
wordt
>aangeboden.
>Terwijl de fiets toch aardig compleet is: Chromo frame, laag gewicht
>+/- 13.5 kg, vering, bagagedrager, verlichting.

Het komt waarschijnlijk omdat de fiets pas half mei leverbaar is. Van
verschillende ligfietsleveranciers heb ik begrepen dat er al een paar
besteld zijn door klanten.

Wat de afmontering betreft: iedereen is zeer afwachtend....Ik ben benieuwd
of de M5 kwaliteit (lees: topkwaliteit) gehandhaaft blijft. De groepen zijn
in elk geval van een goedkopere (niet per se slechtere) soort.

De standaard uitvoering wijkt wel af van het op de rai getoonde model. Dit
was namelijk de M5 26-20, beter afgemonteerd dan de speedliner (een beetje
fake dus!). Ook het veerelement is niet standaard, maar optioneel en kost al
gauw zoŽn 300 piek extra. Standaard is er een rubber gemonteerd.

Groeten

Jan Wolsheimer
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
For people who like peace and quiet......
A phoneless cord

Jan Wolsheimer
wolly at pi.net
www.pi.net/~wolly
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at