Re: Gezocht: M5 low racer

Jan Wolsheimer wrote:

> Hallo,
>
> Ik ben op zoek naar een gebruikte M5 low racer. Liefst met `dubbele vork`
> ivm kortere draaicirkel.

Volgens mij maakt het niets uit of de vork nu enkel of dubbel is. De draaicirkel is
normaal inderdaad vrij groot, doordat de ketting dicht langs het voorwiel loopt. Wanneer
de ketting door middel van een extra geleiderol bovenlangs het voorwiel wordt geleid
wordt de draaicirkel ineens stukken minder. De aandrijving wordt dan ca. 2 % minder
efficient.

Enfin, Anne van der Bom had een tijdje geleden een mooie low racer van M5 te koop, heel
misschien heeft ie 'm nog. Adres: Sperwerhorst 49, 2317 ZM, Leiden. Tel: geen idee.

Groeten,

Danny Siepman.