Re: LIGFIETS TE KOOP

On 28-Mar-97, Hans van der Waerden wrote:
>Te koop  prachtige ligfiets merk SINNER type Record
>16" voor- 20" achterwiel - 7 speed derailleur, 3 speed naaf versnelling
>2 bladen voor - km teller - bagagedrager - halogeen verlichting - HR
>dynamo.
>De fiets is nog geen anderhalf jaar oud.
>Ik heb deze fiets bij De Liggende Hollander staan waar je ook informatie
>kunt krijgen.

>De Liggende Hollander
>Tourslaan 33
>5627 KW Eindhoven
>tel & fax  040-2424368

>met vriendelijke groet
> [...]

 Hoi, mijn moeder is 1,58 meter en weet dat een Sinner haar kan passen.
Is deze voor zo'n klein vrouwtje geschikt.
Als dat zo is mail me dan even.
groetjes
maarten

--
'Nick Cave, Moon in the Gutter, my favourite of his solo songs
Much better then In the Ghetto

Gavin Friday after listening to The Moon is in the Gutter