[Fwd: informatie flevo]

Hallo,

onderstaand bericht vond ik vandaag in m'n mailbox. Misschien dat iemand
hier een antwoord op heeft?

groeten, bart

-- BEGIN included message

Beste Bart,

Een collega van mij heeft mij gevraagd of ik weet waar tweedehands Flevo
aanbiedingen te vinden zijn. Wat is de gemiddelde prijs van een
tweedehands Flevo en is er een wegpage waar deze geadverteerd worden? Ik
woon in Rockport, MA, USA en mijn collega is gefascineerd door deze
bikes.

Met vriendelijke groeten,

Han Westendorp

-- END included message