Verzekeren ligfiets

>Date: Mon, 31 Mar 1997 14:08:32 +0200
>From: "Sjoerd Schaper" <0schaper01 at flnet.nl>
>Subject: Verzekeren ligfiets

>Kan dit via een normale
>fietsverzekering of gelden er voor ligfietsen uitzonderingen?
>Zijn er bepaalde verzekeringen/maatschappijen aan/af te raden?

Ik heb vorig jaar hier en daar geinformeerd voor mijn zelfbouw-flevo-racer en werd (een paar keer zelfs)
doorverwezen naar de ANWB, die (een van de) tussenpersoon is voor Unigarant; waarbij de ANWB
(soms) voordeliger of beter gedekt is.
Maar voor een nieuwe fiets is het misschien wel mogelijk om hem via jou fietsenmaker te verzekeren.

Kijk ook in de laatste consumentengids, daar staat een "test" in van fietsverzekeringen.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Sliedrecht