Re: Kinderkarretje

>Ik ben op zoek naar informatie over kinderkarretjes voor achter de
>(lig)fiets. Wie heeft hier ervaring mee of weet er iets over te vertellen.
>En wat is de mening van de kinderen?

ik heb een kinderkarretje van Vogel, (nog) niet achter de ligfiets,
maar ik gebruik hem al 3-4 jaar, met veel plezier.  Ook veel gebruikt
om kinderen naar school te brengen.  Kinderen zitten er zelf graag in.
Zelfs de oudste van 6 zit er nog wel eens met zijn jongste broertje van
2 in.  Voor in het donker heb ik zelf met led's verlichting gemaakt die
ik aan de bovenste buis hang.  Hij heeft veel bagageruimte.

nadelen:
hij is wat breed, zodat ik wat moeite moet doen om hem uit de schuur
te halen.
de zijkant kan tegen de wielen geduwd worden, wat veel slijtage geeft.

vr. gr. Gerrit.